Neděle 05.08.2018

5. srpna 2018 v 21:33 | Lele |  What I Eat In a Day
Tak další pracovní den za mnou a já se z toho brzo asi zvencnuSmějící se Ale aspoň jsem aktivní a nachodím toho za den opravdu hodně. Kalorie jsem dneska nepočítala, nějak extra to poslední dobou nehrotím. Stejně vím, že jím míň než těch 1 500 kalorií.

Snídaně: řecký jogurt, borůvky, vlašské oříšky
Svačina: mangové smoothie
Oběd: kuře, rýže, zelenina
Svačina: 4 sušenky, meloun
Večeře: 2dcl lambrusca, kuskus se zeleninou a mozzarellou

 

Středa 01.08.2018

1. srpna 2018 v 20:17 | Lele |  What I Eat In a Day
První den v měsíci ve mně vždycky vyvolává super pocit. Novej měsíc, novej začátek. Chtěla bych tento měsíc mít binge free. Tohle se mi za poslední rok ještě ani jednou nepovedlo. Měsíc bez toho, aniž bych se záchvatově přejedla. Většinou se mi to děje tak jednou týdně. Takže pokud to opravdu vydžím celý měsíc, bude to pro mě obrovskej úspěch.

Váha: ? nemám ponětí

Snídaně: řecký jogurt, musli (209 kcal)
Svačina: Alpro sojové mléko čokoládové (150 kcal)
Oběd: lasagne (399 kcal)
Svačina: vločky, protein (270 kcal)
Večeře: 2dcl lambrusca, zeleninový salát, vejce, toast (400 kcal)

Dnešní lasagne na oběd byly od mámy celkem zradaSmějící se. Ale byly balené se všemi nutričními hodnotami, tak jsem si je aspoň v klidu mohla zadat do tabulek. Bylo v nich spoustu tuku, tak jsem se pak odpoledne musela dost krotit.



Neděle 29.07.2018

29. července 2018 v 21:35 | Lele |  What I Eat In a Day
Ahoj!Usmívající se
Tak se ozývám o týden později a o kilo lehčí! Mám z toho hroznou radost. Paradoxně jsem ani jeden den nepočítala ani makronutrienty ani kalorie, ale hlídala jsem se, a to dost. Navíc většinou, když jsem v práci, tak na jídlo moc času není.

Váha: 65,4 kg

Snídaně: štrúdl
Oběd: zapečená cuketa s vajíčkem a šunkou
Svačina: Calipo, frapuccino z mandlového mléka
Večeře: salát s kuřecím masem, Aperol, jablko

Pohyb: 30 minut gymnastika

 


Coctails, sun, music & fun.

21. července 2018 v 10:11 | Lele |  Diary
Všechny vás moc zdravím a zároveň se omlouvám za delší neaktivitu. Jsem teď na festivalu a je asi jasné, že odtud moc články psát nejdouSmějící se Zítra se ale už vracím domů, tak se do toho zase pustím!
Ohledně stravy rozhodně nemůžu říct, že tady jím zdravě. Největší problém bude asi ten alkohol. Ale zase se ani nepřežírám, tak snad mi váha ukáže nějaké rozumné číslo až se vrátím domů.
Pohybu tu máme opravdu hodně. Celý den chodíme a tancujeme. Za včerejšek jsem nachodila asi 15 kilometřů.
Je to tady sice úplně úžasný, ale už se hrozně těším domů na svoji postel!




Lele

Pátek 13.07.2018

13. července 2018 v 20:57 | Lele |  What I Eat In a Day
Ahoj holkyUsmívající se Dva dny za sebou jsem teď byla v práci skoro na celý den a jsem úplně vyřízená. Ještěže mám přes víkend volno. Ale je mi úplně jasný, že se na kavárnu stejně zase zastavímSmějící se To je tak když naprosto milujete práci, kterou děláte, a hlavně svoje kolegy. Příští měsíc mě čeká další baristický kurz, tentokrát o technikách pražení kávy a hrozně se těším!
Už čtvrtý den se mi daří držet jídelníček a je mi úplně skvěle. Fakt na mě ta vyvážená strava má hroznej vliv. Líp se mi usíná, líp se mi vstává, líp se mi cvičí, mám víc energie a lepší náladu. A už se neskutečně těsím až uvidím na svém těle ty výsledky!
Ale pořád je pro mě prioritou se dostat ze záchvatového přejídání.

Snídaně: 5 vaječných bílků se skořicí, řeckým jogurtem a banánem (157 kcal)
Svačina: toast se sýrem (171 kcal)
Oběd: mrkvový dort Smějící se(303 kcal)
Svačina: 30g protein, Nesquik nanuk (178 kcal)
Večeře: kus kus, zelenina, mozzarella, krůtí šunka (361 kcal)



Úterý 11.07.2018

11. července 2018 v 21:56 | Lele |  What I Eat In a Day
Hrozně se omlouvám, že jsem se týden neozvala, ale byla jsem v jednom kole. Skoro každý den jsem byla v práci, dva dny jsem byla v úplně jiném městě, jeden den na fesťáku, kamarádka slavila narozky, no prostě toho bylo hodně. Jídlo jsem dost flákala, ale cvičit jsem docela stíhala. Celý minulý týden jsem se ani jeden den nepřežrala, což je na mě dost dobrý výkon. Zkrat přišel až v pondělí. V neděli jsem šla dost pozdě spát a ráno jsem pak dost brzo vstávala. A pokud jsem fakt hodně unavená, tak to často bývá kámen úrazu.
Přejedla jsem se opravdu hodně, ale poslední dva dny už zase jedu režim. A musím přiznat, že je to překvapivě dost příjemné.

Snídaně: 4 bílky, 1 žloutek, rajče (143 kcal)
Svačina: Activia bílá, protein, mandlové máslo, vločky (393 kcal)
Oběd: sendvič se šunkou a mozzarellou (346 kcal)
Svačina: Nesquik nanuk, Skyr to go (155 kcal)
Večeře: kuře, cuketa, rýže, 2dcl lambrusca (433 kcal)



Pondělí 02.07.2018

2. července 2018 v 20:57 | Lele |  What I Eat In a Day
Ahoj! Tak váha mi skočila zpátky na 66 kg, mám radostUsmívající se Je sice pravda, že jsem včera moc nejedla, takže je dost možný, že se mi to po dnešku zase vrátí. Uvidíme.
Víkend jsem měla hodně aktivní. V sobotu jsem byla na výletě, kde jsme hlavně chodili, pak jsem cvičila tabatu. V neděli dopoledne trénink gymnastiky a večer zase tabata. Takže jsem si dnešek udělala takový volnější a dala svalům možnost regenerovat.

Snídaně: 4 bílky, 1 žloutek, okurek, meloun (270 kcal)
Oběd: kuře, rýže, kukuřice cuketa (434 kcal)
Svačina: řecký jogurt, granola (245 kcal)
Večeře: kuře, dýňové pyré (150 kcal)
Druhá večeře: ovesné sušenky (295 kcal)



Sobota 30.06.2018

30. června 2018 v 23:03 | Lele |  What I Eat In a Day
Tak tu máme první článek s mým jídelníčkem a asi nezačneme zrovna pozitivněSmějící se. Mám kilo nahoře. Včera jsem totiž byla večer v restauraci a snědla jsem víc, než bych měla. Navíc jsem dostala měsíčky a to mi váha vždycky vyskočí nahoru. Ale nijak se z toho nehroutím, dneska jsem zase jedla podle plánu a vím, že to půjde zase dolů.

Snídaně: řecký jogurt, protein, vločky (263 kcal)
Oběd: salát s kuřecím masem, žitný chéb (405 kcal)
Svačina: rýžový pudink (106 kcal)
Večeře: toast s arašídovým máslem, banán (252 kcal)
Druhá večeře: kuřecí maso, rýže (361 kcal)


Jak se stravuji? | IIFYM

29. června 2018 v 17:24 | Lele
Moc vám všem děkuju za komentáře u prvního článku, jste fakt hrozně milé!
Předtím než vám sem na blog začnu přidávat články ohledně mých jídelníčků z běžného života, chci vám stručně shrnout jak se vlastně momentálně stravuji. Je dost možné, že časem budu svoje stravování měnit, ale o tom se případně dozvíteUsmívající se
Dost z vás už pravděpodobně slyšelo o metodě If It Fits Your Macros (IIFYM) neboli flexibilní stravování. V podstatě jediné o co v této metodě jde je jíst podle odpovídajícího množství makronutrientů (případně kalorií).


Welcome!

26. června 2018 v 9:12 | Lele
Ahojte! Vítejte na mém bloguUsmívající se V tomtu článku vám krátce shrnu, kdo jsem a co na tomto blogu můžete čekat. Tak jdeme na to!

Kdo je vlastně Lele?
Lele se sice oficiálně nejmenuju, ale už mi nikdo neřekne jinak, takže pod tímto jménem budu vystupovat i tady. Je mi devatenáct let, mám po maturitě a na podzim mě čeká vysoká škola. Dělám závodně sportovní gymnastiku, kterou úplně bezmezně miluju.
Vedu docela normální život. Mám super rodinu, úžasné kamarády, brigádu v kavárně a dělám (většinou) věci, co mě baví. Jedna věc se se mnou ale už léta táhne a dost mi komplikuje život.
Když mi bylo tak 15 a začala jsem mít trochu ženské křivky, nelíbily se mi. A tak jsem začala hladovět. To sice zabralo, ale tělo si rychle řeklo o energii, kterou jsem mu odepírala. Neskutečně jsem se přejedla všeho, co mi padlo pod ruku, čímž jsem se dostala do "začarovaného kruhu", ze kterého nešlo ven.
Střídavě jsem hladověla a přejídala se. Kila šla nahoru a já se dostala až do tohoto bodu, kde jsem se sebou hrozně nespokojená. A to není jenom o tom, jak vypadám. Hlavně vím, že tímto životním stylem svému tělu hrozně ubližuju.
Mým cílem tedy je, dát svoje tělo (a hlavně svoji hlavu) do kupy. Naučit se ho mít ráda a dělat pro něj maximum. Taky se potřebuju dostat trochu do formy, protože mi nadbytečná kila překáží v gymnastice. S každým kilem jsou odrazy, přemety, salta a další prvky mnohem těžší. Jsem sice v gymnastice na dobré úrovni a mám dobré výsledky, ale samozřejmě chci být ještě lepší. Přece jenom, sport a strava jdou ruku v ruce.

Co vás čeká na tomto blogu?
Na tomto blogu budete moct sledovat moji cestu ven ze "začarovaného kruhu" a boj za lepší já, jak fyzicky, tak psychicky. Budu sem přidávat svoje jídelníčky, jak cvičím, jak bojuju se záchvatovým přejídáním, nějaké tipy, rady a mnoho dalšího. Sama uvidím, jakým směrem se tento blogu bude ubíratSmějící se. Každopádně chci být maximálně upřímná a samozřejmě pokud uklouznu a zase se přejím (což je dost možné, že se stane), tak to budete vědět.



UPOZORNĚNÍ! V tomto článku často používám slovo "přejídání" a píšu o tom, jako by to bylo něco, čeho bych se potřebovala zbavit. Mluvím zde totiž o záchvatovém přejídání jako o PPP (poruše příjmu potravy), kdy se nacpávám neskutečným množstvím jídla dokud mi není fyzicky extrémně špatně. Častokrát jsem tyto stavy řešila projímadly nebo jinými zdraví škodlivými metodami.
Nemluvím tu o tom přejídaní, kdy si dáme druhou porci večeře a ještě s dezertem, protože všichni moc dobře víme, že nacpat si čas od času pupek je prostě potřebaSmějící se
Zároveň nechci nijak generalizovat, někoho se dotknout nebo někoho k něčemu navádět. Jelikož si v menu můžete přečíst moji výšku, váhu a BMI, můžete si odvodit, že nejsem obézní, ani nemám nadváhu. Proto nechci, aby z mého blogu vyplynulo, že lidé se stejným nebo vyšším BMI musí hubnout. Každé tělo je jiné a tahle čísla o něm vypoví jen naprosté minimum. Celý tento "projekt" vychází jenom z mé nespokojenosti a touze se svým tělem něco udělat.


Děkuji moc za přečtení článku! Doufám, že se vám u mě na blogu bude líbitUsmívající se
Lele

Kam dál