Pondělí 27.08.2018 | Meal Plan Day 1

27. srpna 2018 v 22:02 | Lele |  What I Eat In a Day
Ahoj holky, tak v sobotu mi už konečně přišel můj jídelní plán a dneska mám za sebou první den. Je pro mě teď hroznou úlevou, že si nic nemusím počítat sama. Vždycky ráno vstanu, připravím si jídlo na celý den a pak už nic neřeším. Počítat budu muset jenom v tom případě, kdy budu chtít zaměnit nějakou potravinu za jinou, tak aby mi makra i kalorie seděly co nejvíc.

Snídaně: ovesné palačinky s proteinem
Svačina: mozzarella light, 5 rýžových chlebíčků
Oběd: kuře, rýže, rajče
Svačina: nízkotučný tvaroh, maliny, arašídové máslo
Večeře: 3 vejce, salát


 

Pátek 24.08.2018

24. srpna 2018 v 22:13 | Lele |  What I Eat In a Day
Váha mi za den skočila o kilo, takže to asi zase tak žhavý nebudeSmějící se. Jsem teď celé dny v práci, a to se mi vždycky daří držet režim, protože prostě nemám čas na jídlo ani myslet. Sice je to docela těžký sladit se cvičením a s připravováním jídla, ale věřím, že to budu zvládat. Když se chce...

Váha: 67,4 kg (-1,1 kg)
Snídaně: řecký jogurt protein (165 kcal)
Svačina: plátek semínkového chleba, arašídové máslo, acai marmeláda (192 kcal)
Oběd: kuře, rýže, rajče, Protein shot (376 kcal)
Svačina: proteinový mug cake, arašídové máslo (242 kcal)
Večeře: rýže, šunka, mozzarella, zelenina (494 kcal)
Pohyb: 5 km běh (34 min 23 s)

Čtvrtek 23.08.2018

23. srpna 2018 v 21:53 | Lele |  What I Eat In a Day
Tak jo, tohle moje žrací období musí okamžitě skončit. Jsem zase na své nejvyšší váze. Říkala jsem si, že dokud mi nepřijde ten jídelníček, budu to mít takový volnější. Ale jakmile si já skrz jídlo povolím, přežeru se jako prase.
Je to hroně zvláštní, protože jsem jinak ve všem co dělám hrozně disciplinovanej člověk. Do školy se dokážu učit ve dne v noci, do gymnastiky dřu jako kůň a ať už si dám jakýkoliv cíl, jsem schopná pro něj udělat cokoliv. Ale pokud jde o jídlo, tak mi to prostě (zatím!) absolutně nejde. Ale nevzdám to, prostě se budu snažit tak dlouho, dokud nebudu disciplinovaná i skrz to jídlo.

Váha: 68,5 kg

Snídaně: 4 bílky, 1 žloutek, okurek (184 kcal)
Svačina: protein, nízkotučný řecký jogurt, vločky, peanut butter (410 kcal)
Oběd: rýžové nudle, kuře, kukuřice (368 kcal)
Svačina: Protein shot, cappuccino (224 kcal)
Večeře: 2 plátky semínkového chleba, krůtí šunka, nízkotučná mozzerella, okurek (307 kcal)

Pohyb: 25 minut Tabata (5 kol), 5 km běh (34 min 48 s)

Kalorie: 1 493 kcal /1500 kcal
Sacharidy: 152 g /150 g
Tuky: 35 g /42 g
Bílkoviny: 135 g /131 g



 


Čtvrtek 16.08.2018

17. srpna 2018 v 21:29 | Lele |  What I Eat In a Day
Tak jsem se vrátila z týdenní dovolené a kromě opálení a suvenýrů jsem si dovezla 2 kila navrch. Achjo. Nejen, že jsem nešťastná, že jsem přibrala, ale můj žaludek nebyl zvyklý na všechna ta mastná jídla a poslední dva dny je mi dost blbě. Ode dneška jedu zase režim, tak snad se mi váha i žaludek srovnají.

Váha: 67,9 kg

Snídaně: 4 bílky, 1 žloutek, paprika (176 kcal)
Svačina: nízkotučný tvaroh, protein (160 kcal)
Oběd: rýžové nudle, kuře, žampiony (341 kcal)
Svačina: banán, žitný chléb s džemem (249 kcal)
Večeře: toritilla, kuřecí šunka, nízkotučná mozzarella, zelenina (358 kcal)

Pohyb: 25 minut Tabata (5 kol)



Neděle 05.08.2018

5. srpna 2018 v 21:33 | Lele |  What I Eat In a Day
Tak další pracovní den za mnou a já se z toho brzo asi zvencnuSmějící se Ale aspoň jsem aktivní a nachodím toho za den opravdu hodně. Kalorie jsem dneska nepočítala, nějak extra to poslední dobou nehrotím. Stejně vím, že jím míň než těch 1 500 kalorií.

Snídaně: řecký jogurt, borůvky, vlašské oříšky
Svačina: mangové smoothie
Oběd: kuře, rýže, zelenina
Svačina: 4 sušenky, meloun
Večeře: 2dcl lambrusca, kuskus se zeleninou a mozzarellou


Středa 01.08.2018

1. srpna 2018 v 20:17 | Lele |  What I Eat In a Day
První den v měsíci ve mně vždycky vyvolává super pocit. Novej měsíc, novej začátek. Chtěla bych tento měsíc mít binge free. Tohle se mi za poslední rok ještě ani jednou nepovedlo. Měsíc bez toho, aniž bych se záchvatově přejedla. Většinou se mi to děje tak jednou týdně. Takže pokud to opravdu vydžím celý měsíc, bude to pro mě obrovskej úspěch.

Váha: ? nemám ponětí

Snídaně: řecký jogurt, musli (209 kcal)
Svačina: Alpro sojové mléko čokoládové (150 kcal)
Oběd: lasagne (399 kcal)
Svačina: vločky, protein (270 kcal)
Večeře: 2dcl lambrusca, zeleninový salát, vejce, toast (400 kcal)

Dnešní lasagne na oběd byly od mámy celkem zradaSmějící se. Ale byly balené se všemi nutričními hodnotami, tak jsem si je aspoň v klidu mohla zadat do tabulek. Bylo v nich spoustu tuku, tak jsem se pak odpoledne musela dost krotit.



Neděle 29.07.2018

29. července 2018 v 21:35 | Lele |  What I Eat In a Day
Ahoj!Usmívající se
Tak se ozývám o týden později a o kilo lehčí! Mám z toho hroznou radost. Paradoxně jsem ani jeden den nepočítala ani makronutrienty ani kalorie, ale hlídala jsem se, a to dost. Navíc většinou, když jsem v práci, tak na jídlo moc času není.

Váha: 65,4 kg

Snídaně: štrúdl
Oběd: zapečená cuketa s vajíčkem a šunkou
Svačina: Calipo, frapuccino z mandlového mléka
Večeře: salát s kuřecím masem, Aperol, jablko

Pohyb: 30 minut gymnastika


Coctails, sun, music & fun.

21. července 2018 v 10:11 | Lele |  Diary
Všechny vás moc zdravím a zároveň se omlouvám za delší neaktivitu. Jsem teď na festivalu a je asi jasné, že odtud moc články psát nejdouSmějící se Zítra se ale už vracím domů, tak se do toho zase pustím!
Ohledně stravy rozhodně nemůžu říct, že tady jím zdravě. Největší problém bude asi ten alkohol. Ale zase se ani nepřežírám, tak snad mi váha ukáže nějaké rozumné číslo až se vrátím domů.
Pohybu tu máme opravdu hodně. Celý den chodíme a tancujeme. Za včerejšek jsem nachodila asi 15 kilometřů.
Je to tady sice úplně úžasný, ale už se hrozně těším domů na svoji postel!




Lele

Pátek 13.07.2018

13. července 2018 v 20:57 | Lele |  What I Eat In a Day
Ahoj holkyUsmívající se Dva dny za sebou jsem teď byla v práci skoro na celý den a jsem úplně vyřízená. Ještěže mám přes víkend volno. Ale je mi úplně jasný, že se na kavárnu stejně zase zastavímSmějící se To je tak když naprosto milujete práci, kterou děláte, a hlavně svoje kolegy. Příští měsíc mě čeká další baristický kurz, tentokrát o technikách pražení kávy a hrozně se těším!
Už čtvrtý den se mi daří držet jídelníček a je mi úplně skvěle. Fakt na mě ta vyvážená strava má hroznej vliv. Líp se mi usíná, líp se mi vstává, líp se mi cvičí, mám víc energie a lepší náladu. A už se neskutečně těsím až uvidím na svém těle ty výsledky!
Ale pořád je pro mě prioritou se dostat ze záchvatového přejídání.

Snídaně: 5 vaječných bílků se skořicí, řeckým jogurtem a banánem (157 kcal)
Svačina: toast se sýrem (171 kcal)
Oběd: mrkvový dort Smějící se(303 kcal)
Svačina: 30g protein, Nesquik nanuk (178 kcal)
Večeře: kus kus, zelenina, mozzarella, krůtí šunka (361 kcal)



Úterý 11.07.2018

11. července 2018 v 21:56 | Lele |  What I Eat In a Day
Hrozně se omlouvám, že jsem se týden neozvala, ale byla jsem v jednom kole. Skoro každý den jsem byla v práci, dva dny jsem byla v úplně jiném městě, jeden den na fesťáku, kamarádka slavila narozky, no prostě toho bylo hodně. Jídlo jsem dost flákala, ale cvičit jsem docela stíhala. Celý minulý týden jsem se ani jeden den nepřežrala, což je na mě dost dobrý výkon. Zkrat přišel až v pondělí. V neděli jsem šla dost pozdě spát a ráno jsem pak dost brzo vstávala. A pokud jsem fakt hodně unavená, tak to často bývá kámen úrazu.
Přejedla jsem se opravdu hodně, ale poslední dva dny už zase jedu režim. A musím přiznat, že je to překvapivě dost příjemné.

Snídaně: 4 bílky, 1 žloutek, rajče (143 kcal)
Svačina: Activia bílá, protein, mandlové máslo, vločky (393 kcal)
Oběd: sendvič se šunkou a mozzarellou (346 kcal)
Svačina: Nesquik nanuk, Skyr to go (155 kcal)
Večeře: kuře, cuketa, rýže, 2dcl lambrusca (433 kcal)



Kam dál