Srpen 2018

Pondělí 27.08.2018 | Meal Plan Day 1

27. srpna 2018 v 22:02 | Lele |  What I Eat In a Day
Ahoj holky, tak v sobotu mi už konečně přišel můj jídelní plán a dneska mám za sebou první den. Je pro mě teď hroznou úlevou, že si nic nemusím počítat sama. Vždycky ráno vstanu, připravím si jídlo na celý den a pak už nic neřeším. Počítat budu muset jenom v tom případě, kdy budu chtít zaměnit nějakou potravinu za jinou, tak aby mi makra i kalorie seděly co nejvíc.

Snídaně: ovesné palačinky s proteinem
Svačina: mozzarella light, 5 rýžových chlebíčků
Oběd: kuře, rýže, rajče
Svačina: nízkotučný tvaroh, maliny, arašídové máslo
Večeře: 3 vejce, salát



Pátek 24.08.2018

24. srpna 2018 v 22:13 | Lele |  What I Eat In a Day
Váha mi za den skočila o kilo, takže to asi zase tak žhavý nebudeSmějící se. Jsem teď celé dny v práci, a to se mi vždycky daří držet režim, protože prostě nemám čas na jídlo ani myslet. Sice je to docela těžký sladit se cvičením a s připravováním jídla, ale věřím, že to budu zvládat. Když se chce...

Váha: 67,4 kg (-1,1 kg)
Snídaně: řecký jogurt protein (165 kcal)
Svačina: plátek semínkového chleba, arašídové máslo, acai marmeláda (192 kcal)
Oběd: kuře, rýže, rajče, Protein shot (376 kcal)
Svačina: proteinový mug cake, arašídové máslo (242 kcal)
Večeře: rýže, šunka, mozzarella, zelenina (494 kcal)
Pohyb: 5 km běh (34 min 23 s)

Čtvrtek 23.08.2018

23. srpna 2018 v 21:53 | Lele |  What I Eat In a Day
Tak jo, tohle moje žrací období musí okamžitě skončit. Jsem zase na své nejvyšší váze. Říkala jsem si, že dokud mi nepřijde ten jídelníček, budu to mít takový volnější. Ale jakmile si já skrz jídlo povolím, přežeru se jako prase.
Je to hroně zvláštní, protože jsem jinak ve všem co dělám hrozně disciplinovanej člověk. Do školy se dokážu učit ve dne v noci, do gymnastiky dřu jako kůň a ať už si dám jakýkoliv cíl, jsem schopná pro něj udělat cokoliv. Ale pokud jde o jídlo, tak mi to prostě (zatím!) absolutně nejde. Ale nevzdám to, prostě se budu snažit tak dlouho, dokud nebudu disciplinovaná i skrz to jídlo.

Váha: 68,5 kg

Snídaně: 4 bílky, 1 žloutek, okurek (184 kcal)
Svačina: protein, nízkotučný řecký jogurt, vločky, peanut butter (410 kcal)
Oběd: rýžové nudle, kuře, kukuřice (368 kcal)
Svačina: Protein shot, cappuccino (224 kcal)
Večeře: 2 plátky semínkového chleba, krůtí šunka, nízkotučná mozzerella, okurek (307 kcal)

Pohyb: 25 minut Tabata (5 kol), 5 km běh (34 min 48 s)

Kalorie: 1 493 kcal /1500 kcal
Sacharidy: 152 g /150 g
Tuky: 35 g /42 g
Bílkoviny: 135 g /131 g




Čtvrtek 16.08.2018

17. srpna 2018 v 21:29 | Lele |  What I Eat In a Day
Tak jsem se vrátila z týdenní dovolené a kromě opálení a suvenýrů jsem si dovezla 2 kila navrch. Achjo. Nejen, že jsem nešťastná, že jsem přibrala, ale můj žaludek nebyl zvyklý na všechna ta mastná jídla a poslední dva dny je mi dost blbě. Ode dneška jedu zase režim, tak snad se mi váha i žaludek srovnají.

Váha: 67,9 kg

Snídaně: 4 bílky, 1 žloutek, paprika (176 kcal)
Svačina: nízkotučný tvaroh, protein (160 kcal)
Oběd: rýžové nudle, kuře, žampiony (341 kcal)
Svačina: banán, žitný chléb s džemem (249 kcal)
Večeře: toritilla, kuřecí šunka, nízkotučná mozzarella, zelenina (358 kcal)

Pohyb: 25 minut Tabata (5 kol)



Neděle 05.08.2018

5. srpna 2018 v 21:33 | Lele |  What I Eat In a Day
Tak další pracovní den za mnou a já se z toho brzo asi zvencnuSmějící se Ale aspoň jsem aktivní a nachodím toho za den opravdu hodně. Kalorie jsem dneska nepočítala, nějak extra to poslední dobou nehrotím. Stejně vím, že jím míň než těch 1 500 kalorií.

Snídaně: řecký jogurt, borůvky, vlašské oříšky
Svačina: mangové smoothie
Oběd: kuře, rýže, zelenina
Svačina: 4 sušenky, meloun
Večeře: 2dcl lambrusca, kuskus se zeleninou a mozzarellou


Středa 01.08.2018

1. srpna 2018 v 20:17 | Lele |  What I Eat In a Day
První den v měsíci ve mně vždycky vyvolává super pocit. Novej měsíc, novej začátek. Chtěla bych tento měsíc mít binge free. Tohle se mi za poslední rok ještě ani jednou nepovedlo. Měsíc bez toho, aniž bych se záchvatově přejedla. Většinou se mi to děje tak jednou týdně. Takže pokud to opravdu vydžím celý měsíc, bude to pro mě obrovskej úspěch.

Váha: ? nemám ponětí

Snídaně: řecký jogurt, musli (209 kcal)
Svačina: Alpro sojové mléko čokoládové (150 kcal)
Oběd: lasagne (399 kcal)
Svačina: vločky, protein (270 kcal)
Večeře: 2dcl lambrusca, zeleninový salát, vejce, toast (400 kcal)

Dnešní lasagne na oběd byly od mámy celkem zradaSmějící se. Ale byly balené se všemi nutričními hodnotami, tak jsem si je aspoň v klidu mohla zadat do tabulek. Bylo v nich spoustu tuku, tak jsem se pak odpoledne musela dost krotit.